مطبخ یار

تبلیغات و برندینگ مراکز و صنایع غذایی

برندینگ و تبلیغات جزء ضروری هر کسب و کار و صنعت به خصوص صنعت مواد غذایی به دلیل زیاد بودن رقابت در این حوزه می باشد. برندینگ و تبلیغات در مراکز و صنایع غذایی مزایای زیر را به همراه دارد:

  • افزایش شناخت: یک برند تثبیت شده می تواند به مشتریان صنعت مواد غذایی کمک کند تا به راحتی محصول را شناسایی و به خاطر بسپارند. این می تواند منجر به افزایش آگاهی از برند و افزایش وفاداری مشتری شود.
  • تمایز: در یک بازار شلوغ، برندینگ قوی می تواند صنعت شما را از رقبا متمایز کند و یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد ایجاد کند.
  • اعتماد و اعتبار: یک برند معتبر می تواند اعتماد و اعتبار را نزد مشتریان ایجاد کند.
  • افزایش ارتباط و تعامل : روند برندینگ به گونه ای است که می تواند با برانگیختن احساسات، می تواند باعث افزایش ارتباط و تعامل با مشتریان شود که خود  افزایش وفاداری و حمایت از مشتری را به ارمغان می آورد.
  • ارزش آفرینی مالی: یک برند قوی می تواند باعث ارزش آفرینی مالی شود چرا که فروش را افزایش می‌دهد و سرمایه های مختلفی جذب می‌کند.

معرفی بانک اطلاعات مراکز و صنایع غذایی

بانک اطلاعات مراکز و صنایع غذایی کشور با هدف رشد و ارتقاء مراکز و صنایع غذایی کشور و نیز کمک به برند سازی مطلوب آنها در دوران پس کرونا، اقدام به معرفی این مراکز و صنایع با امکانات اختصاصی و در سه سطح مختلف کرده است.

بانک اطلاعات مراکز غذایی

خدمات حوزه تبلیغات و برندینگ مراکز و صنایع غذایی

Marketing research

بررسی وضعیت مارکتینگ فعلی، عارضه یابی دیجیتال مارکتینگ، تحلیل رقبا

طراحی سایت

طراحی و توسعه انواع سایت های مرتبط

تدوین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ

طراحی و تدوین استراتژی های کوتاه مدت و بلندمدت دیجیتال مارکتینگ

طراحی اپلیکیشن

طراحی انواع اپلیکیشن های NATIVE

سئو و بهینه سازی سایت

تدوین استراتژی جامع بهینه سازی سایت (ON PAGE - OFF PAGE - TECHINICAL)

طراحی برندبوک

طراحی هویت بصری و آرم تجاری، طراحی برندبوک، طراحی انواع اوراق اداری

0